کرگر: بیل باید مادرید و رونالدوی ترش‌رو را ترک کند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کرگر: بیل باید مادرید و رونالدوی ترش‌رو را ترک کند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کرگر: بیل باید مادرید و رونالدوی ترش‌رو را ترک کند

مدافع سابق لیورپول از ستاره پرتغالی مادریدی‌ها به خاطر انتقاد عمومی‌اش از گرت بیل، که باعث شد هواداران علیه او شوریده شوند، انتقاد کرد.

طرفداری— به گزارش خبرگزاری Goal، جیمی کرگر، گرت بیل را به ترک رئال مادرید و هواداران حق ناشناس‌اش و کریستیانو رونالدوی «ترش‌رو» و بازگشت به لیگ برتر تشویق کرد.

بیل در تابستان 2013 به برنابئو آمد و با وجود دشواری‌های ابتدایی، فصل مطلوبی داشت و توانست گل پیروزی‌بخش رئال را در فینال کوپا دل ری بزند و با زدن گل دوم در برابر اتلتیکو مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا، زمینه‌ساز پیروزی لوس بلانکوس در آن بازی شود.

اما مصدومیت‌ها و سایر مسائل باعث شده‌اند که وی این فصل به چالش بیوفتد و به تبع آن، رسانه‌ها و هواداران نیز او را مورد انتقاد قرار داده‌اند. علاوه بر این‌ها، فوق ستاره مادریدی‌ها، کریستیانو رونالدو، بارها به خاطر بازی بیل اظهار ناامیدی کرده است.

به همین خاطر، کرگر معتقد است که بیل باید برای فوتبال و خوشحالی شخصی‌اش به انگلستان بازگردد. وی در ستون خود در روزنامه The Daily Mail نوشت:

گرت بیل هر جای دیگری بازی کند وضعیتی افسانه‌ای خواهد داشت. فقط به خاطر همان فصل اول‌اش هم که شده باید تا ابد با او خوش‌رفتاری شود. گلی تعیین‌کننده در فینال لیگ قهرمانان اروپا؟ گلی فوق العاده در مقابل بارسلونا در فینال کوپا دل ری؟ همه این‌ها وقتی که مردم محلی - که عاشق پیدا کردن مقصر هستند - علیه شما شوند، بی‌معنی می‌شود. این چیزی است که برای بیل اتفاق افتاده است. چهارشنبه از کنار خط، وقتی که یوونتوس آروزهای رئال را برای حفظ عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نابود می‌کرد، بازیکنی را دیدم که ترسان بود و اعتماد به نفس نداشت. آن جرقه خاص او، که باعث می‌شد همگان را مسحور کند، از بین رفته بود. باید این تابستان برای بازیافتن آن به لیگ برتر بازگردد. بازگشت به خانه کاملاً منطقی خواهد بود. وقتی که کریستیانو رونالدو آنجاست، هر بازی یک گل می‌زند و همه چیز معطوف به اوست، بیل هر کاری که بکند، حتی اگر در اولین فصل‌اش 22 گل بزند و 17 پاس گل بدهد، باز هم نمی‌تواند برنده این نبرد باشد. رونالدو مایل نیست که کسی از او بالاتر باشد و همیشه مرد اصلی رئال باقی خواهد ماند. او را نمی‌شناسم اما احساس نمی‌کنم که وی دستی دور شانه بیل می‌گذارد یا در رخت‌کن هوای او را دارد. چرا؟ نگاه کنید که وقتی بیل به جای او در ماه مارس در مقابل لوانته گل زد، چطور عبوس شد. آیا بیل باید این را تحمل کند؟ هرچه رونالدو وقتی بیل کاری انجام دهد که مورد پسندش نیست، بیش‌تر ترش‌رویی کند، هواداران برنابئو بیش‌تر خشم‌گین خواهند شد. اگر فرصت بازگشت به لیگ برتر را یافت، باید با هر دو دست به آن بچسبد. دست‌آوردهای‌اش با رئال را همه می‌توانند ببینند. حال، دیدن اینکه دوباره با خوش‌حالی بازی می‌کند، خوب خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394 | 17:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.